Feestelijke opening 10 juni

Wethouder Zijlstra overdraagt woensdag 10 juni a.s. om 16.00 uur officieel de havens bij de Coop, Grote Beer en Fitislaan aan onze WSV Blauwe Diamant.

Om dit geheel niet zomaar voorbij te laten gaan, uiteindelijk is dit DE START van onze vereniging, wil ik jullie allen uitnodigen om 15.30 uur met het liefst veel origineel versierde boten langzaam op te stomen richting camping De Parel.

Vlak voor vieren geven we dan een vlootschouw van alle deelnemende boten en om precies 16.00 uur blazen we met z’n allen drie maal luid op de scheepshoorn/toeter.

Het is ook leuk om alle havens vol met ballonnen te hangen en deze ook aan alle aanwezige kinderen uit te delen.

Daarna zal de wethouder de sleutel aan de voorzitter van het bestuur overhandigen.

De pers zal ook uitgenodigd worden voor deze feestelijke opening.

We sluiten het evenement gezellig af en toosten met alle aanwezigen op een gezellige en succesvolle vereniging.

Proost!

Namens het bestuur

Kees Maas

feest-roothaert-biljartcentrum